poniedziałek, 25 stycznia 2016

MŚ w Zakopanym!!!

                                                                           Hej!!!
   MŚ w Zakopanym zakończone :(. Te 3 dni (piątek,sobota,niedziela) były najlepszymi dniami. Zebrałam w ciągu tych dni dużo autografów. Dużo skoczków bardzo chętnie rozdawało autografy. Niektórzy nawet rozdawali karty.
  Postanowiłam przedstawić Wam moją kolekcje, którą zebrałam. Najpierw będę dodawać autografy, które zostały podpisane na zdjęciu, następnie na karcie, a na koniec na zwykłej kartce papieru.
    Niektórzy skoczkowie podpisywali mi się i na zdjęciu i na kartce o zeszytu, więc będę dodawać to razem.
   Zresztą zobaczycie :).
                          Posty będą pojawiać się co tydzień w sobotę (dzisiaj jest wyjątek)

   Zaraz pojawi się wpis :).
 
                                                                    Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz